Analiza digitalnega orodja za dolgoročno spremljanje študijskih krožkov

Avtor: 
Nevenka Bogataj
Tip objave: 
članek
Leto: 
Kraj: 
Ljubljana
Izdajatelj: 
veza društev pedagoških delavcev Slovenije
Publikacija: 
Sodobna pedagogika

Prispevek predstavlja sistematično tridesetletno spremljanje študijskih krožkov, ki že več kot trideset let delujejo v okviru izobraževanja odraslih. Vsebinsko in tehnično smo analizirali spletno orodje za njihovo spremljanje, ki je še danes funkcionalno, čeprav je bilo zasnovano v devetdesetih letih, digitalizirano leta 2007 ter ga odtlej ga Andragoški center Slovenije vzdržuje in malenkostno posodablja. Odkrili smo tehnične, vsebinske in organizacijske pomanjkljivosti ter s podatki argumentirali predloge za posodobitev. Študijski krožki so v javnosti postali prepoznavni po svojem prispevku v lokalno dinamiko, na nacionalni ravni pa prispevajo k participaciji in motivaciji zanjo. Njihovi rezultati in učinki odmevajo tudi na drugih področjih izobraževanja odraslih, analiza pa omogoča razumevanje dolgoročnih nihanj na podlagi kvantitativnih podatkov in vpogled v potrebe odraslih v Sloveniji.

Oznaka vsebine: