Kontrast:visok|normalen
| preskoči na vsebino | kazalo
Koliko študijskih krožkov je bilo v prvem letu delovanja (1993)?
manj kot 40
od 40 do 60
več kot 60
Koliko let delovanja študijskih krožkov beležimo v letu 2023?
manj kot 20
30 let
70 let
Povprečno je za krožkarja iz proračuna letno namenjeno ...
manj kot 50 €
90 €
več kot 250 €
Letno Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje sofinancira …
okoli 100 študijskih krožkov
okoli 300 študijskih krožkov
več kot 500 študijskih krožkov
Katera manjša mesta v zadnjem desetletju izstopajo po številu izvajalcev študijskih krožkov (npr. ljudska univerza, knjižnica, Zveza prijateljev mladine, Zveza slepih in slabovidnih, Društvo …)?
Ajdovščina, Velenje, Kranj
Radovljica, Žalec, Postojna
Ali po kakovosti študijski krožki v krajih ob državnih mejah izstopajo?
Da
Ne
Kolikšno število udeležencev je v študijskem krožku običajno?
od 12 do 25
neomejeno
od 5 do 12
Za katero vsebino se krožkarji odločajo najpogosteje?
Branje (Beremo z Manco Košir – BMK)
Okolje
Dediščina, domoznanstvo, etnološke teme
Izloči nepravilno trditev.
Mentorja ne izberejo državne avtoritete.
Mentor izbere cilj skupaj s skupino – gre za inovativno procesno učenje.
Mentor vodi posameznika do cilja.
V Sloveniji je bilo leta 2017 aktivnih ...
več kot 800 mentorjev študijskih krožkov
do 100 mentorjev študijskih krožkov
300 mentorjev študijskih krožkov
Mentorjeva zlata pravila so ... (izberi vse ustrezne)
Mentor nikoli ne postavlja vprašanj.
Mentor se potrudi, da srečanje konča pozitivno.
Mentor se na vsako srečanje res dobro pripravi mentalno in materialno.
Mentor mora skrbeti za temo srečanja - rdečo nit.
Cilji študijskega krožka. Izberete lahko več trditev.
Cilji morajo biti jasni že na prvem srečanju.
Cilj mora biti jasen, merljiv, uresničljiv, realističen in časovno določen.
Za končni uspeh je bistveno, da celotna skupina posvoji cilje ter dobro razume izobraževalni in akcijski cilji.
Zastavljeni cilji so lahko zelo ambiciozni, četudi jih ob izteku študijskega krožka ne dosežemo, saj to ne vpliva na delo v krožku.
Kaj je bistveno za izobraževalni cilj študijskega krožka?
Da je skladen s financerjevimi usmeritvami, ker le tako pridemo do virov za delo.
Da motivira sodelujoče (konkreten, pozitiven, dosegljiv).
Da se sklada z interesi mentorja.
Da je dovolj zahteven, da se mora študijski krožek zanj potruditi.
Da prispeva k razvoju okolja, v katerem študijski krožek deluje.
Vse zgoraj našteto.
Izberi pravilni akcijski cilj.
Naučiti se kvačkati.
Spoznati lokalne avtorje poezije.
Javno predstaviti naučeno.
Urediti kraj.
Promovirati svojo institucijo.
Študijski krožek je skupina, ki nastane, se utrdi v zrelost in zaključi. Katera od značilnosti ne velja za obdobje zaključevanja?
Močna identifikacija s poslanstvom skupine in pripravljenost za delo.
Želja po zaključku, a obenem tudi želja po ponovnem srečevanju.
Potreba po pogledu nazaj, po vrednotenju.
Močna in mešana čustva.
Ali je delovanje študijskega krožka spremljano? Izberete lahko več trditev.
Ne.
Da, obvezno je poročilo o vsakem krožku v spletno aplikacijo eSK.
Da, občasne so evalvacijske študije učinkov.
Da, ob poročilu in evalvacijskih študijah krožek občasno obišče ACS.
Kdo koordinira dejavnost študijskih krožkov?
Zavod za šolstvo RS
Andragoško društvo
Andragoški center Slovenije
Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje
Študijski krožki (izberite trditev, ki ne drži) ...
... obujajo zgodovinski spomin (lokalne) skupnosti, a delajo za prihodnost.
... so odziv na potrebe mentorja.
... so formalizirana oblika neprofitnega javnega izobraževanja.
... so primer ekspanzivnega učenja, ker širijo zavedanje, veščine in modrost.
... spodbujajo odnose (pripadnost) in iščejo razvojne poti.
... vključujejo prezrte in izobraževalno manj dejavne.
Izberite trditev, ki ne drži.
Delujejo tudi na Švedskem in v Italiji.
V Sloveniji jih le 10 do 20 % ne vpliva na lokalno okolje.
Letno vključujejo 3.000 ljudi, od tega vsaj tretjino manj vključenih.
Delujejo hkrati izobraževalno, socializacijsko in sprostitveno.
Bralni krožki ne vplivajo na lokalno okolje.